A vállalatok Apple partnere vagyunk
Az Apple eszközök növelik a hatékonyságot, a biztonságot, támogatják a munkaerő megtartását és alacsonyabb TCO-val terhelik a vállalatot, mint a versenytársak. De ez a vállalati IT-környezetben nem elég. Az Apple páratlan háttér IT-ökoszisztémát alkotott az eszközeihez. Ahhoz, hogy a javára fordítsa a vállalat az Apple-ökoszisztéma nyújtotta előnyöket, szükség van ránk, az Apple vállalati integrátorára. Megoldjuk, hogy a Mac® vagy iPad® hiba nélkül kapcsolódjon a hálózathoz, az aktuális frissítések mindig megérkezzenek, az összes fontos vállalati applikáció gond nélkül fusson – és legfőképpen, hogy legyen hozzáértő support, ha bármelyik munkatárs elakadna.
Mérnöki szinten értünk az Apple IT-ökoszisztémához, a vállalati IT-rendszerekhez, Microsoft szerverekhez egyaránt.
Az iKON nem csak elad Apple eszközöket, hanem vállalati szolgáltatásokat nyújt:
• Device Enrollment Program (DEP) regisztráció a vállalatok, iskolák és szervezetek megvásárolt eszközei számára
• Apple Business Manager, Apple School Manager and Apple Business Essentials regisztráció és a velük végzett feladatok
• Mobile Device Management (MDM) szolgáltatások tervezése, megvalósítása, üzemeltetése és támogatása az Apple, vagy multi-platform eszközpark felügyeletére
• Az Apple eszközök teljes életciklusának kezelése
Dedikált Device Enrollment Ügyfél támogatási telefonszám: +36 1 453 4900
Az Apple eszközök bevezetése és integrálása a vállalati környezetbe
Mac®, iPhone®, iPad®, Apple TV®, Apple Watch®, AirTag® – a bevezetésben számíthatsz ránk: mi ismerjük a vállalati megoldásokat. Sokkal többet hozunk ki belőlük, mint bárki más. Átfogó tervezést, komplex támogatást, tömeges telepítés-optimalizálást, hibás deploymentek javítását, testre szabott központi felügyeletet, migrációt, költség-optimalizálást, teljes életciklus-kezelést, licencgazdálkodást, Microsoft és Google integrációt, vállalati IT-rendszerekhez illesztést, biztonsági megfelelőséget, teljeskörű szolgáltatást érhetsz el nálunk.
- iPhone, iPad és Mac integráció
- Apple Business Manager (ABM) támogatás
- Hardvertámogatás és beszerzés, beleértve minden Apple eszközt és kiegészítőt
- Apple alapú vállalati rendszerek tervezése, bevezetése
- Apple rendszerek Microsoft vállalati környezetbe integrálása
- Apple ökoszisztéma és a vállalati IT infrastruktúra optimalizálása
- iOS®, iPadOS®, macOS®, tvOS® és watchOS® rendszergazdai feladatok ellátása
- Apple eszközök Zero-touch Deploymentje és központi managementje
- Az Apple ökoszisztéma, user élmény, produktivitás és minőség vállalati szintű megvalósítása
- BYOD, Employee Choice és Multiuser iPad management kialakítása
- Microsoft Cloud és onpremise SSO integráció az Apple eszközökkel
- Apple App Store licence kezelés optimalizálása
- Apple ID stratégia és kezelés
- iOS, MacOS alkalmazás fejlesztés
Az IKON Zrt. a vállalatok Apple partnere
Az IKON Zrt. a vállalatok Apple partnere
Az IKON Zrt. a vállalatok Apple partnere
Az IKON Zrt. a vállalatok Apple partnere
Az IKON Zrt. a vállalatok Apple partnere
- MacBook
- iMac
- Mac Pro
- Mac Studio
- Mac mini
- iPad
- iPhone
- Apple Watch
- AirPods
- Apple TV
- iPod
- Kiegészítők
- Szolgáltatások
- Appok
- Egyedi megoldások
Az Apple eszközök, szoftverek és szolgáltatások:
Eszközök támogatása, szerviz, tanácsadás
- Implementáció
- 7×24 rendszertámogatás
- T&M rendszermérnöki támogatás
- Konzultáció
- Oktatás
- VIP szolgáltatások (vezetői, helyszíni támogatás)
- Flotta, csereeszköz, IKON_100% működés kupon
Mobile Device Management (MDM) rendszerek tervezése és kialakítása
A vállalatok eszközparkja és igényei eltérőek, ezért mi minden szervezetben a hozzá legjobban illő mobil eszközmenedzsment rendszert valósítjuk meg.
- Tervezés
- Migrációs stratégia kialakítása
- Implementációs terv kidolgozása és tesztelése
- Implementáció
- Üzemeltetés
Ma a biztonság prioritás minden cégnél – az Apple secure by design termékei felülmúlnak minden mást, mi pedig összeállítjuk a rendszert a vállalat igényei szerint, erre születtünk.
Zero Trust Network implementáció
A Zero Trust biztonság egy olyan adatvédelmi stratégia, amelynek keretein belül a vállalat hálózatán belüli vagy azon kívüli eszközök és entitások nem tekinthetők megbízhatónak addig, amíg azt nem ellenőrizzük, és hagyjuk azt jóvá. A Zero Trust architektúrát robusztus szoftverek segítségével alakíthatjuk ki, amelyek segítik az IT adminisztrátorokat a zéró bizalmi biztonsági protokoll megvalósításában és automatizálásában a hálózaton, így biztosítva az összes végponti adat optimális védelmét és korlátozását a nem engedélyezett perifériás eszközökről. Ezen a zéró bizalmi keretrendszeren belül minden hozzáférést kérő új eszközt kezdetben ellenségesnek kell tekinteni mindaddig, amíg a hozzáférési követelmények érvényes okát meg nem adják, és az eszköz tulajdonosának hitelesítő adatait nem lehet hitelesíteni.
A Zero Trust biztonsági keretrendszer előnyei az eszközök vezérléséhez és végpont védelméhez:
- Ismerté válnak a hozzáférés pontjai
- Csökkenthető kockázat az eszközforgalom monitoring segítségével
- Csökkenhető a szabályok végpontokon történő megszegése
- Növelhető a vállalati agilitás a biztonság feladása nélkül, akár annak növelésével
- Nagyvállalati megoldások, és szoftverek segítségével valósíthatjuk meg
Az Apple szoftveres ökoszisztéma lehetővé teszi, hogy a vállalatunkat a legmagasabb szinten védjük meg a támadásoktól, mivel mind az Apple eszközök, mind azok menedzsmentje könnyen illeszthető a Zero Trust architektúrában működtetett menedzsment szoftverekhez.
Magasan képzett rendszerintegrációs mérnökeink, architektjeink képesek a komplex vállalati infrastruktúrák Zero Trust működtetés megtervezésére, felkészítésére és implementációjára.
Dolgozz kényelmesen, biztonságosan a kedvenc eszközeiden
Dolgozz kényelmesen, biztonságosan a kedvenc eszközeiden
Dolgozz kényelmesen, biztonságosan a kedvenc eszközeiden
Dolgozz kényelmesen, biztonságosan a kedvenc eszközeiden
Dolgozz kényelmesen, biztonságosan a kedvenc eszközeiden
A Z-generációs tehetségek megszólítása és megtartása verseny – egy Mac-iPad-iPhone munkavállalói csomag nagyot szól, és egyben a legkényelmesebb együttműködést biztosítja a munkaeszközök között. A segítségünkkel hibátlanul telepített munkakörnyezetet adhat a kollégák kezébe, Zero-touch onboarding IT-segítség nélkül rögtön az első munkanapján. A belépő munkatárs bekapcsolja, automatikusan bekonfigurálódik és “just works”.
A vállalati IT szakterületeinek ismerőiként professzionális megoldást nyújtunk, hogy a szervezet Apple eszközei teljes összhangban működjenek a használt rendszerekkel, szoftverekkel. Akár mindenki Apple eszközt használ a szervezetnél, akár vegyes flottát kell menedzselni, mi tudjuk kezelni az ezzel járó kihívásokat.
100% működés kupon
Az Apple-eszközök strapabírók, minden bizonnyal fogják értékelni őket a használóik, és vigyáznak rájuk. De azért egy védőtok, egy kiterjesztett garancia nem árthat. Az Apple Care, és az IKON_100% működés kupon kiváló lehetőségek az érték biztosítására.
Adatszivárgás elleni védelem (DLP)
A vállalatok évek óta küzdenek azért, hogy megakadályozzák a belső kockázatok vagy külső támadások miatti adatszivárgást, ami fals hírekhez, üzletvesztéshez és szabályozói bírságokhoz is vezethet. Az Advanced DLP lehetővé teszi, hogy megakadályozza az adatszivárgást a menedzselt végpontokról – anélkül, hogy hónapokig kellene a megoldás implementációjával foglalkoznunk:
Az érzékeny adatok védelme számtalan csatornán keresztül
Megvédhetjük a vállalat érzékeny adatait az adatszivárgás megakadályozásával a végponti eszközökön és a hálózati kommunikáción keresztül az adatátvitel tartalmának és kontextusának elemzésével, valamint a vállalati policy-ken alapuló megelőző ellenőrzések végrehajtásával.
Automatikus, viselkedés alapú DLP-házirend létrehozása és kiterjesztése
Nincs szükség az ügyfelek üzleti működésének részleteire és a házirendek manuális meghatározására. Automatikus baseline és profilérzékeny adatfolyamokat hozhatunk létre, amelyek segítségével folyamatosan igazíthatjuk a DLP-házirendeket a változó üzleti körülményekhez, így védelmet biztosíthatunk az adatszivárgások leggyakoribb okai ellen.
Azonnali reakció a DLP-eseményekre
DLP szoftverek bevezetésével lehetővé válik a gyors reagálás, akár a belső szabályok megszegésének vizsgálata, valamint egyszerűbbé válnak olyan feladatok, mint a DLP-házirend karbantartása a központi ellenőrzési logok segítségével a biztonsági eseményekre vonatkozó riasztásokon keresztül. Egyszerű jelentéskészítés az információban gazdag widgetekkel.